I'm Still Alive!! weee :)

Tuesday, June 19, 2012 @Tuesday, June 19, 2012 | 0 lover[s] ♥

                                Assalammualaikum !!                                       
Hey!!da lame rasenye tak mengupdate belog yang semakin hari semakin usang 
and berhabuk nih!!fuhh!!
bukan tak nak update tapi bz memanjang mengalahkan perdana menteri :) 
meyh nak cerita sikit ape yang aku bzkan tue :)

14 MAY 2012

Aku da start amik sem pendek atau dalam bahase mat salehnye 'short sem'.
sekarang nie da masuk 5 minggu aku amik short sem nih!! 
Fuhhh !! MATH IV, memang susah tapi aku try my best !! insyaallah :)
that's why lah aku bz weee :)
 (padahal kelas dari pkol 9.30-12.00 je) :)

12 JUNE 2012

Mak kesayangan aku,kene masok ward kat HTAA !! then, 15 JUNE 2012 mak kesayangan aku
kene operation sebab disahkan kanser rahim !! 1st time aku dengar memang aku 
takut + sedih n bermacam-2 lagi perasan aku,tapi aku kuatkan semangat 
then tggu sampai mak aku operation !!
Alhamdulillah,syukur mak kesayangan aku selamat dan pembedahan berjalan dengan baik!!
aku harap,my mom akan sembuh dgn cepat dan sihat selalu!!
aku tau,mak aku sgt kuat untuk lawan kanser tue!!
Alhamdulillah,syukur kepada Allah sebab beri kekuatan kepada my mom :)
i ♥ you mom and i'm very proud of you !! skarang mak aku sudah keluar ward ,tersangat hepy :)
dan skarang aku tak bz lagi sbb tue update entry nih!!! :)

haaaa tue je lah sebab-2 kenapa aku bz!!alaa kalo update ke xupdate ke.
ape korang kesah kan ?? :'P
heee.okeyh lah!!next time update lagi..
papaiii :)

NOTA HATI: To my LOVELY FATHER,hepy father days!!adik harap abah dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki serta sihat-2 selalu,insyaallah !! to my LOVELY MOM,adik harap mak kuat,dan sembuh serta dipanjangkan umor!! i ♥ both of you :)

0 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket