im sweet 21th :)

Thursday, February 9, 2012 @Thursday, February 09, 2012 | 2 lover[s] ♥

Assalamualaikum :)
TERupdate lagi blog ni kan hee : )
oke rabu lepas bersamaan 8FEB2012 merupakan taarikh yang bermakna bagi aku  
bukan tarikh aku nikah,tunang merisik atau pon kene melamar,tapi,tapi,tapi 
tarikh tu merupakan tarikh lahirnya seorang budak comel HAHA (over) : P
sebenarnye,tarikh tu merupakan bday aku  :)
weeee da sweet 21th la aku,adeh!!da bole pikir pasal kawen ni tapi,tapi calon pon tak de lagi,
how??tak bole la pikir pasal kawen kan??HAHA

hee :) tak ade ape yang menarik time bday yang boleh diceritakan time bday aku hari tu,
no more baling telor o tepong kat aku,kalau ade pon aku TAK NAK,sanggop xkluar rumah sebab 
tak nak bende yg membuatkan baju aku kne rendam bape hari dalam bilik air tu!!SANAGT BUSUK oke 
cukup la sekali taon lepas da kne macam tu  -.-'

hadiah??no more adiah la sebab da tue bangke HAHA ade hati nak adiah lagi kan

perbualan aku ngan ayah aku time sesi nak mintak hadiah : P
aku: Abah,xmau bagi adiah ke kat adik?
abah: Nak jugak ke hadiah?
aku: mesti la nak (dalam aty-kalo belikan kete bole x? )
abah: haa kalo nak adiah,tunggu kawen la,baru abah bagi hadiah
aku: errr O.o...teros je gelak then tukar topik HAHA

haiyaaa lambat lagi la kalo nak dapat hadiah macam tu,tunggu kawen??
calon pon xde abah,macam mana nak kawen n dapat adiah?
abah carikan la ekh??HAHA
haa,ade membe aku bagi adiah jugak,wlaupon xseberapa tapi thankz sangat-sangat 
sebab bagi,da cakap awal-awal xpyh bagi tapi dye nak bagi jugak
terime je la HAHA thank KAWAN :)
ni adiah nye
|
|
|
|
|
|
|
taraaaa
FERRERO ROCHER..
bukan senang kalau nak beli sendiri HAHA
thankz kak mira heee :)




ini taon lepas punye :) sangat BUSUK -.-'


okeyh la that's all,nanti jumpe next entry oke :)






p/s  untuk diri sendiri sempena umor da 21th  :)  --  hope aku akan menjadi lebih matang,and boleh grade taon ni
and sambong degree dengan jayanye insyaAllah :)




2 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket