Kenali diri saya!! :D

Tuesday, August 2, 2011 @Tuesday, August 02, 2011 | 0 lover[s] ♥

hey!!SALAM RAMADHAN semua!!!:) da masuk 2 ramadhan hari ni kn!!
okeyh!!xde ape nk diupdate..cume nak bagi korang mengenali diri aku sendiri!!
ni xde tipu2 oke!!ikhlas dari hati aku yang paling dalam hee~~ :)
oke selamat mengenali diri saya ye!!    :)



hipokrit - saye tidak hipokrit(apa yg anda lihat,itulah saya)  :D

hepy gud lucky -yeah!!saye suke gelak n hepy sokmo :)

Suka sembang - of coz la suke hee~~:D

Suka orang yang sayang padanya - sangat suke :D

Sangat menawan -eh ye ke ? haha mana ada! comel je(prasan lebih) :p 

sopan santun - sikit-sikit !!hehe(xbole jadi calon menantu ni)HAHA 

Kecantikan luar dan dalam -xnak perasan,bia org yg mnilai :) 

Tidak pandai berbohong - haa!!sape ckp??saye sgt pndai berbohong tp bkn pade org yg sye syg!!:D

suka berpura-pura - huh!!saye tidak suka berpura-pura!!tlong la pcaya :p

Mudah rasa simpati - yeah!!itulah saya :D 

baik - xde org yg mengaku diri dia baik kn :D 

pentingkan kawan - yeah!!kawan is everything 4 me!!tanpe kawan,siapalah saye!!thankz kawan ;)                   

sensitive - of coz la!!nama pun ank bongsu kan heee~~ :D

pemarah - oh!!itu bkn saya!!saye jarang marah org!! :) 

Pentingkan diri sendiri - itu juga bukan saya!! :D


Suka berangan - selalu  HAHA

pandai bercakap - baby je xpndai becakap HAHA :D 

kuat cemburu - itu lah saya!!CEMBURU tanda syg kn ! :)

Ambil berat tentang orang lain - yeah!!memang saya kan :)

Boros -sorry!!sye penjimat oke !~.~ 

Mudah patah semangat - memang HAHA 

pengasih dan Penyayang - saya memamg dilahirkan dgn sifat itu :D 

romantik dalam percintaan - Haa!!saya mmg romantik dlm pcintaan!!untung lah sidia yg memilih saya nanti :)


*Saya suka menjadi diri saya sendiri!!kpd sesiapa yg mngenali saya,memang begitu la perangai saya dimana-mana pun saya berada!!:) 

0 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket