Finally :)

Saturday, April 7, 2012 @Saturday, April 07, 2012 | 4 lover[s] ♥

Assalammualaikum..
Setelah sekian lamanye aku x meng'UPDATE' blog usang aku ni,
da jadi makin USANG aku rase haishh !! 
bukan tak nak update,tapi biase lah student life ni macam mana kan,
penuh dengan assigment -assignment n projek-projek yang kene settle kan dlu..
haishh tu kalo tak de yang kene reject tak ape la,kalo ade yang kene reject,
adeh!!nak pecah kepala pikir HAHA 
itu lah sebab-sebab yang aku rase munasabah kenapa aku dah lama 
tak update blog nie!! lagi pon tak ade org kisah aku update o tak update ni kan huu!! soo sad :(

okeyh!!skarang da update ni,aku nak cite ape berlaku time bulan 3 yang aku tak bole lupe  :)

10 MAC 2012


Kolej aku ade buat pesta konvokesyen untuk pelajar-pelajar tahun akhir!!!
so aku sebagai salah seorang pelajar akhir pon ape lagi,mestilah telibat kan?? :)
memang tak sangke aku da 3 tahun da duduk di perantauan,jauh dari family(padahal xjauh mane pon)
memang banyak dugaan!!tapi tu sume mematangkan aku tambahan plak
umur ni  da masok  21th!!haishh da bole pikir pasal kawen ni ,tapi tak de calon plak,adeh!!
okeyh,lari topik plak -,- 
hari tu kami semua pelajar DIPLOMA SAINS KOMPUTER (MULTIMEDIA) sem 6 
memang hepy sesangat!!maklumlah da nak konvo kan,even bru nak pre konvo,
tapi rase mcm da konvo betul-betul je heee :)
ni sume gmabar kitorang,aku malas nak cite bebanyak HAHA
enjoy this picca :)


KAWAN :)


SAHABAT :)

bukan 4 org je,ade lagi ramai classmate :)

KAMI :)

okeyh!!tu je yang boleh ditunjuk gambar-gambar time pre konvo :)
okeyh la,next time update lagi ea (ntah bile la)
papai :)
lastly dari aku!!

|
|
|
|
|


tahniah SHEMA :) haha


p/s: pic konvo ngan HOUSEMATE xdapat nak  upload sbb  pic tue sume dalam externel :)
 malas nak amik hee :) solli ea farah,ain n nisa heee : P
4 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket