redha untuk semuanye ='((

Sunday, April 3, 2011 @Sunday, April 03, 2011 | 0 lover[s] ♥


redha untuk semuanya ='((
Rindu dye!!tapi ape boleh buat..juz redha dengan takdir yang Allah da bg kat aku..mayb dye bukan jodoh untuk aku..tapi knpe susah nak lupekan dye??2 tahon lbh,mase yang tlalu lame aku knl ngan dye n xmungkin dalam masa seminggu o sebulan je aku boleh lupekan dye!!Ya Allah,kuatkan lah hatiku ini..aku akan terima perpisahan ini dengan hati yang terbuka..='((  tapi makin hari hidup aku makin bosan aku rase,tgok je muke aku senyum,hepy mcm xde ape blaku,,tapi dalam aty xde sape yg tahu.. kadang2,nak hilangkan rase rindu n sunyi dalam aty ni,aku msg kawan aku ni!!tapi kdg2,segan jugak msg slalu sebab dye bukan pkwe aku pon smpai nk msg aku slalu huhu sape kwn aku 2 xpyh la aku nk bg taw..tapi kadang2,aku msg dye,dak2 umah aku akan gosipkan aku nagn dye..erghhhh malu okeyh..kitorang kawan je lah..xde lebih oke..='p xmugkin dye akan suke aku(koya giler) haha xp xpe lah,mayb cume jenaka mereka kan..haha ape mau kisah,nasib baik ade kawan2 rumah  yang slalu buat lawak n  aty aku hepy,boleh jugak ilangkan aty aku dri ingt dye 2...love u soooo muchh korang!!thankzzzz byk2..minggu depan,stat minggu exam..hope aku boleh jawab dgn baik tnpe pikirkan dye..wish me luck ekh!!gud luck tok korang sume..='))

thats all 4 entry hari ni..saje gatal tgn nak menaip..(stdy malas) ='))
Have A nice day yah!!='))
0 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket