Rindu setengah mati!!

Tuesday, March 22, 2011 @Tuesday, March 22, 2011 | 0 lover[s] ♥



missing u a lot..

OMG!!seriusly aku da xkuat lagi  mcm ni...aku rindu sangattttttt3  kat dye..
tapi ape boleh aku buat...hnye lihat gmbr2 kngan dulu...
oh tuhan,kuatkan lah hati hambamu ini..mugkin dia bukan jodoh untuk aku...='((


"I heard someone whisper your name
when i turned around to see who it was
i found myself alone
Then I knew,it was my
MY HEART MISSING YOU"


0 Bercakap-Cakap

|



can call me shema
im addicted to BIGBANG
i love them :)
08 feb/21th on 2012
im Taken weee :)
love my family damn much !!
FULLSTOP !!


Hello Peep's, your IP is

100% Real Verified Official Account ║▌│█│║▌║││█║▌║▌║║▌
✔©Original Profile®✔



Photobucket
WITHOUT YOU by G_DRAGON :)


My LoveLy Parents
Photobucket height=

My LoveLy Brother
Photobucket

My LoveLy Sister's

Photobucket

My LoveLy Sister

Photobucket

My LoveLy Peep's

Photobucket